Wednesday, October 19, 2011

Terima kasih Ma & Abah...Tanpa Kalian Siapalah Kami....

N3 kali ni nak cerita sket pasal latar belakang fmly aku...

aku anak sulung drp 6 org adik beradik...4 perempuan dan 2 lelaki...

Ma & abah aku berasal dari Pantai Timur...

ma aku org Kota Bharu & abah aku org Terengganu...

sblm pindah ke kedah kami mnetap di Terengganu...

tahun 1982 kami berpindah ke Kedah sbb abah aku dapat kerja kat situ...

kerja kat GPTB.. sebuah kilang gula...

abah aku disediakan dengan sebuah rumah (Quaters pekerja) & segala kemudahan ke sekolah semuanya secara percuma....

sehinggalah kini, kami terus menetap di Kedah sbb ma & abah aku sudah ada rumah sendiri yang agak selesa...

kehidupan kami tidak susah dan tidaklah berada..kami dlm golongan sederhana sahaja...

alhamdulillah berkat kesabaran ma & abah mendidik kami kini kami 6 beradik semuanya berjaya dalam hidup...

terima kasih ma & abah....

kami amat sayang keluarga kami...

LUV U SO MUCH....

berikut gambar keluarga aku...

ni la keluarga besar aku+ menantu+ cucu..

gambar ni diambil masa Hari Raya tahun 2010

ini la buah hati kami...

ma & abah aku


konvokesyen aku tahun 2001

UPM

skrg aku mngajar di SMK Tunku Putra, Langkawi

ni adik aku yg no 2- wadi

Konvo kat UTM

skrg ni dia kerja kt GPTB sbg programmer



ni kak ngah...adik aku yg ke 3

ni gambar konvo UKM

skrg dia mngajar kt SMK Pedu



ni pun gambar k.ngah

masa ni dia konvo utk KPLI


ni gambar adik aku yang no 4- abg Chik

UTM Skudai

skrg mngajar kt SMK Kelibang, Langkawi

ni jugak gambar abg Chik

kat Polimas

masa ni dia amik diploma kejuruteraan mekatronik

ni adik aku yg bongsu- ayu

konvo kat UTM Skudai

skrg dia mngajar kt SMKA Johor Bahru

Diharap ma & abah aku serta keluarga kami diberi kesihatan yang baik, kekal bahagia disamping anak, menantu & cucu...

amin


No comments:

Post a Comment