Monday, October 10, 2011

Terapi Minda Org Pompuan...i loikeee

selepas aktiviti yg amat bizi pada mggu ni, aku nak cerita pasai terapi minda....

terapi ni kalo dilakukan oleh kaum wanita dikira mmg release habis la tension yg hado...

jom cekidaut apa yg blh buat kaum wanita menjadi tenang dan tersenyum....

kami boleh jadi tenang jika....

:

:

:

tara

:


blh beli brg2 yg diidamkan

shopping...

tapi harus ada ini....$$$


melancong....

memang bestttt

makan2 time...

haaaaaa..

macamana???..

setuju tak ngan aku???

tapi paling best bagi aku kalo boleh tgk2 benda kat bawah ni....

berjam2 pon takpa...

tapi sayang duit tak hado

blh jugak kan kalo skali skala nk bg reward kat diri slpas penat bkerja ..

tak salah...

jom tengok...

:

:

jeng..jeng..jeng..


haaa..cantek kan...

kena berusaha untuk dapatkannya....

(psttt..betoi ka ada pompuan kata dia tak minat dgn barang2 emas ni??? bg aku bukan pompuan la kalo tak minat benda2 ni...

tak minat atau duit tak hado??? laser kan

ye la kan...benda mahai..ahaks)



aku kalo dok melepak tgk brg2 ni kat kedai emas...fuuhhh lega rasanya...

(sat g nampak sgt kan aku x hado duit..mlepak lama2 tapi haram tak beli pon...)

jadi untuk tak nampak sgt yg aku ni tak bduit nk beli brg2 ni so penyelesaiaannya ialah...

aku blh dok depan laptop ni bjam2 lamanya hanya nk tengok barang2 ni secara on9

hahaha...

kalo la aku ada barang banyak cam ni...alangkah indahnya...

i loikeee

No comments:

Post a Comment