Sunday, June 26, 2011

SeRamPang DuA maTa

Salam....

N3 sebelum ni aku bagitau yang aku kena berkursus kat Lumut ..

so, ari ni aku nak cerita pasai kursus yang aku ikut tu la....

kursus tu namanya BENGKEL TRAINING OF TRAINER...

tengokkk...nama kursus pun dah dicampur bahasa Melayu ngan Bahasa Inggeris....

(apa la kan sekerat belut sekerat ular)...

ni la nama kursus yang aku ikut tuh...

aku p kursus tu dgn menaiki bas...nak patah rasanya pinggang aku coz dah lama tak naik pengangkutan awam ni....

(berlagak la tuh...kalo dulu mmg naik bas jer la)

muka boring + lapar tahap gaban..

(perjalanan dgn bas hampir 5 jam)

pengisian kursus ni mmg terbaek la...banyak ilmu yang aku dapat....

tabik la kat penceramah2 semasa kursus tu...majoriti pensyarahnya dari Institut Aminuddin Baki (IAB)....mmg besttt

bila dengar ja kursus yang diaorang bagi ditambah dgn cara pnyampaian yang mantap..aku rasa nak jadi macam diaorang...tapi bila pikir2 terlalu banyak masa yang terpaksa dkorbankan untuk travel sana-sini...uiksss udah pikir seribu kali la pulak nak jadi macam diaorang...

antara Lecturer yang bestttt


ahaaaa...berbalik kpd tajuk N3 kali ni SERAMPANG DUA MATA.....sebenarnya disamping aku berkursus, aku jumpa balik dgn kawan baik aku (LATIPAH OTHMAN) iaitu kawan semasa aku belajar kat SMK Dato' Syed Ahmad tahun1994-1995....

pertemuan setelah 15 tahun terpisah...

sebaik saja kami jumpa...masing2 dah lawan gelak bila tengok fizikal skrg ni....huisshhh

dulu masa kami berpisah, masing-masing sebesar jari kelingking ja...

tup..tup..bila dah jumpa balik ni dah sebesar ibu jari kaki...

wakaka....dah gemoks wehhh....

Tipah a.k.a Iffa ni bawak aku ronda2 kat area Lumut nun....

ni la kawan aku Tipah a.k.a Iffa Othman


antara tempat yg Tipah bawak aku jalan2


makanan kering yang dijual di Lumut..(sama je mcm kt Langkawi)

rakan-rakan serumah yang best...(kami dok kat apartment)

duduk dari kiri..kak mazida, kak liza, kak sofyati.

berdiri kat belakang dari kiri kak Ton dan kawan aku Iffa Othman

bilik aku....cantik & luas

ruang tamu

nota yang sempat aku catat..(huishhh dah nampak cam nota kuliah plak kan)

pandangan kolam renang dari apartment aku

( tak sempat aku nak mandi kat sini..tapi boleh ker??? nanti nampak cam badak berendam la plak kan...ahaks)

sempat lagi tuh posing masa lecturer dok bg lecture kt depan...hik..hik..hikk

ok...sekian N3 untuk kali ini...chaw cin chaw....

No comments:

Post a Comment