Saturday, June 18, 2011

Fuhhhh!!! Legaaa

Memang aku rasa sedikit legaaa..... nak tau kenapa???

aku dah bjaya settlekan benda ini....

nahhh...tengokkkk

:

:

:


pasai benda ini la aku tak senang duduk...

ditambah pulak dengan kerja2 sampingan....mmg serabutttt

skrg smuanya sudah abesss aku tanda....

fuhhh!!! memang ringan kepala ni aku rasa...

pas ni aku nak bsenang-lenang lak ngan benda yang kat bawah nih ...

:

:

:

jangan jeles...asyiikkk tau bila berada dlm alam fantasi ni...

aku mmg tak senang duduk kalo tak da benda ni...

apa lagi N.O.V.E.L la...

memang minat aku dari kecik mbaca NOVEL....

(huishhh..kalo la cikgu kena isi buku NILAM... dah lama dapat anugerah NILAM tu)

dalam aku nak besenang-lenang tu....tup..tup...jatuh la plak surat dari langit...

adusss...kena p kursus la plak...

memang dengki betolll la

kat mana???

Pulau Pangkor ...3 hari lak tu...bermula ari selasa ni 21-23 Jun 2011....

ni berita rahmat kt budak2 aku neh...

budak2 aku mesti bersorak gumbira la tu...bila tau cikgu wanie yang cengei tu akan bkursus... takpa..takpa...walo pun cikgu takda tapiiii...kerja sekolah tetap cikgu bagi ada..

padan muka...biar aku pn btepuk tangan jugak bila tgk diaorang tpaksa btungkus-lumus siapkan kerja aku....

ahaks...

Insyaallah akan aku update lagi blog ni dgn gambo2 dari Pangkor....

harap2 sambil nyelam bolehla buang air daaa....(kalo minum air kot kembung plak)

nantikan ye...

No comments:

Post a Comment