Tuesday, March 22, 2011

~Cuti yang Memenatkan walopun BeStttt!!!~

yuhuuuu....

cuti pertengahan tahun ri tu korang g mana???

aku???

aku mmg dah dperintahkan oleh puan emak supaya p bercuti kat Melaka....sebab???

sebab sepupu aku kawen....sian lak kt Pak Cik aku kalo kami semua tak p coz ini pertama kali dia wat majlis kawen utk anak dia yg sulung...

bincang punya bincang kami semua decide nak p 4 buah kereta....dicampur ngan adik aku yg dari Johor terus ke Melaka dah jadik 5 buah...

tp sayangnya last minute Encik Suami tak dapat p...pasai ada nazir nak mai bkampung kat sekolah dia...dan dia yg sememangnya byk jawatan tak berelaun tu terpaksa melengkapkan lebih 20 fail...

pikir punya pikir aku suruh dia siapkan semua keja dia masa cuti tu...kalo dia ikut pn tak tenteram gak ati coz asyik dok pikir keja yg tak siap....tak enjoy gak kan..

aku???

laaa..aku tinggal je laki aku kat Langkawi...takkan aku nk bertapa sama ngan dia lak kan...

sudah semestinya aku ikut rombongan fmly aku ke Melaka....enjoyyy

sebelum ke Melaka kami decide g Cameron dulu....bestt gak tp tak puas la pasai satu mlm je...

letih siot bila aku tpaksa drive sorang diri dari Alor Setar ke Cameron Hghlands pas2 terus ke Melaka, Johor, Nilai, KL daannnn balik Kedah...

nak putus pinggang aku rasanya...

tak blh nak gilir2 pasai masing2 bwk keta..aku tpaksa drive sendiri pasai encik suami kan dah tak jadik ikut...nak harapkan abah aku....mmmm baik tak payah..dia mudah ngantuk...

ok la..

ni sebahagian gambar2 percutian kami

jamu la mata ye...

Cameron Highlands

ni kaktus kegilaan mak aku...dia nk tambah koleksi taman kaktus kt umah





hijau yang mdamaikan...nyaman dgn kedinginan...
waahhh..ayat cikgu BM



cantekkk

ni Home Stay kami kt Puncak Arabella
memang selesa
:
:

Melaka

Majlis Epy & Hanis

cabutan bertuah untuk sedara mara je


tema ijau


sama cantik sama padan

:

:

kt Johor xda gambar sangat...setakat g satu malam je...kami g tesco je & duit aku bnyk gak abis kt sini pasai ada butik First Lady yang besar & banyak pilihan

:

:

Nilai 3...cuci poket

:

:

kat KL xda gambar coz g umah mak cik aku...& jumpa nenek aku kt sana

sekiannn

No comments:

Post a Comment