Monday, March 28, 2011

~AkTiViTi HuJunG MiNgGu YaNg PaDaT~

yuhuuu....

aku ada coretan ari ni.....

baru je lepas cuti ptengahan kan...naik je skolah 4 hari....aku diberitahu yang spupu Encik Suami dari KL dan Mak Sedaranya dari Tganu akan bcuti kt Langkawi..... diaorang akan bmalam kat umah kami selama 4 hari 3 malam...

apa lagi...bersilat la aku membereskan segala kain baju yang digunakan spanjang cuti yang lalu...

membereskan rumah yang ditinggalkan selama sminggu...

mana nak letak muka bila org tgk tongkang pecah kat umah aku....

aku sendiri pun naik migrain bila tgk umah bsepah....

letih siot bila dah bjaya mbereskan segala kerja2 umah...tapi mmg puas hati...

bermula ari khamis lepas, kerjaya aku dah bertukar dari seorang guru kpd pemandu pelancong...

kita tengok la tmpt2 yg aku bawak diaorg ni ronda2 sambil cuci poket....

check it out....


ikan pari besor....

bende2 ni takde kat tpt lain tauuu...kat M'sia la

Under Water World

kagumnya....mcm dok dlm laut kan

kat Beras Terbakar.....


kat Pantai Chenang...
bwk budak2 g mandi & tgk mcm2 gelagat kt sana
anak aku lak lebih jakun drp org kt KL nun...
ishhh..wat malu je...

ni la barisan fmly Encik Suami (sepupunya yang lelaki tu...& mak sedara)

ni diaorg beli utk dkongsi ngan kengkawan bila dah blk ke KL

aku bwk ke Idaman Suri & Ismail Group....cuci poket sket


kt Oriental Village...selain Cable Car ada gak tpt2 lain yg mnarik...

selain gambar2 di atas encik suami bwk gak diaorg ke Dataran Lang dan tidak ketinggalan Makam Mahsuri

Sekian N3 kali ini

No comments:

Post a Comment