Monday, January 10, 2011

HarUm SeMerBak

ha...n3 kali ni nk cita pasai si anak bujang aku ni...

omo dia dah 2 thn 4 bln....

mulutnya.... ya ampunnnn...kalah la DJ radio.

satu malam tu, aku terlalu letih...so aku ngan dia masuk bilik awal...

aku mmg letak smua mainan dia dlm bilik tu...dia akan main kat situ...

smentara aku plak akan baca novel sampai ttido...dia mmg takkan kacau aku pasai dari kecik lagi dia dah tengok aku mbaca.

sbb tlalu letih, aku terlelap...

bila aku tjaga saja aku tengokkk...

isshhh...malas aku nak cerita..korang tengok la...

:

:

:

taaadaaa

:

:

:


habis sebotol bedak....patut la aku bau wangi sgt bilik aku ni.

aku tgk dia tgh susun smua keta mainan dia atas bedak yg dia tuang....

best la dia bila keta mainannya mlalui kawasan yg bdebu(bedak)...

adusss....bertuah sggh.

No comments:

Post a Comment