Tuesday, September 28, 2010

~Lebaran 2010~

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRIAidil Fitri 2010.....
tahun ni turn raya kat umah aku..... macam ni la aku bila time raya...kena ikut turn memandangkan aku kawen ngan org jauh.....'ganu kite'... tapi bestttt kawen ngan org jauh ni coz kalo cuti raya 2 mggu maksudnya 2 mggu la berada di umah masing2...takde nya nk bahagi2...kih...kih...kih....
ok...layan je la gambar2 yg sempat diambil masa ari raya ari tu....
:
:
:
SELAMAT HARI RAYA
~MAAF ZAHIR BATIN~
ni la family besar aku...
:
:
:

ok kita tgk gambar raya ikut susunan family aku....
kita mulakan dengan 'aku' coz aku anak sulung...ni family aku....kami pilih tema oren tahun ni...
:
:
.
ni family adik aku yg no 2....wadi
:
:

ni family adik aku yg no 3....kak ngah
:
:

ni lak adik aku yg no 4....Abg Chik
:
:
ni adik aku yang ke-5...K.Teh...
temanya itam gak
Ayu....adik aku yang bongsu....
oppsss..tu bukan anak dia pasai ...dia ni single lagiii....

:
:
:
Ok...sekian n3 permulaan dariku.....

No comments:

Post a Comment